شهردار آبپخش صبح امروز در جمع مسئولان بخش آبپخش با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های ملت سلحشور ایران اسلامی و جنک ایمان و رذالت بود.
سید محمود موسوی اظهار داشت: در ایام جنگ تحملیلی امت مسلمان ایران در تمامی سنین برای دفاع از میهن و نظام اسلامی به میادین جنگ رفته و آسایش امروز ما را فراهم آوردند و ما باید هرچه در توان داریم را در طبق اخلاص گذاریم و در راه اقامه اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری عزیز گام برداریم.
این مسئول با اشاره به آغاز سال تحصیلی خاطرنشان ساخت: بازگشایی مدارس ظهور دیگری از بهار تعلیم و تربیت است و باید معلمان و متعلمان تمام تلاش خود را برای رشد علمی و توسعه و آبادانی ایران اسلامی به کار گیرند.
وی افزود: تکریم ارباب رجوع یکی از شعارهایی است که در شهرداری آبپخش نهادینه شده و در حال حاضر ارباب رجوعان رضایت نسبی از وضعیت شهرداری آبپخش در این راستا دارند.
موسوی تاکید کرد: رفاه و آسایش شهروندان سرلوحه کار شهرداری است و در همین راستا با همکاری و سرمایه‌گزاری بخش خصوصی اقدام به راه‌اندازی شهربازی با اعتبار 400 میلیون ریال در فضای 550 متر مربع نموده‌ایم که در آینده نزدیک شاهد گسترش این فضا خواهیم بود.
شهردار آبپخش بیان داشت: تکدی‌گران پاکستانی که به طور غیرقانونی وارد کشور می‌شوند در فضای شهر پراکنده شده‌اند و زمینه‌ساز بسیاری از بیماری‌های شایع در سطح منطقه هستند و از نیروی انتظامی و بهداشت و درمان خواستاریم در پاکسازی شهر از متکدیان پاکستانی دقت نظر کافی را داشته باشند.
سید محمود موسوی خاطرنشان ساخت: آیت‌الله سید جواد مهدوی یکی از افتخارات علمی و مذهبی استان بوشهر و شهر آبپخش است که برای نسل‌های جدید ناشناخته است.
موسوی عنوان داشت: شهرداری آبپخش با جمع‌آوری تعدادی تصاویر از این روحانی جلیل‌القدر اقدام به طراحی تصویر سنگی از این شخصیت ارزشی شهر آبپخش نموده است و در آینده نزدیک این تصویر سنگی در ورودی خیابان آیت‌الله مهدوی در ابتدای شهر نصب خواهد شد.