یکی از مخاطبین در یادداشتی که به پایگاه خبری ندای‌آبپخش ارسال کرده است انتقاد خود را نسبت به عملکرد آموزش و پرورش بخش در ایجاد فرم برای مدارس پسرانه اعلام نموده است.

در این یادداشت آماده است: مدیر یکی از دبیرستان‌های آبپخش قبل از شروع سال تحصیلی به دانش‌آموزان اعلام نمود برای حضور در این مدرسه باید با فرم‌ مخصوص مدرسه را تهیه کرده و با ان در مدرسه حضور یابند.

البته فعالیت مدیر محترم جای تشکر دارد که گامی در مسیر نظم و هماهنگی برداشته‌اند ، اما سوال بنده از ایشان این است که آیا پوشیدن کت و شلوار در گرمای ماه‌های ابتدایی سال تحصیلی که حضور دانش‌آموزان در مدرسه از سر بی‌حوصلگی است الزامی‌است؟

هزینه خرید هر دست کت و شلوار بالغ بر 140 هزار تومان می‌باشد که برای بسیاری از خانواده‌ها هزینه‌ای گزاف است و دانش‌آموزان نیز میلی به پوشش این البسه ندارند.

البته با توجه به همان گرمای هوا که در بالا ذکر شد به این نتیجه می‌رسیم که کت و شلوار برای دانش‌آموزان کاملا غیر ضرور است زیرا جر در حد فاصل 2 ماه از فصل زمستان دیگر کاربردی برای دانش‌آموزان ندارد و گرمای طاقت‌فرسای جنوب اجازه پوشیدن آن را به دانش‌آموزان نمی‌دهد.

خواهشمند است در روزهای آینده در گفت‌وگویی با مدیریت این آموزشگاه که برای همگان قابل شناسایی است توجیه این مساله را بپرسند.