شهردار آبپخش شامگاه امشب در گفتگو با خبرنگاران گفت: با تلاش نیروهای واحد عمران شهرداری بالغ بر 90 درصد آسفالت‌های قسمت شرقی آبپخش که توسط شرکت گار حفاری شده‌ بود لکه‌گیری و ترمیم شده‌اند.
سید محمود موسوی عنوان داشت: شهرداری آبپخش تمام تلاش و توان خود را برای افزایش رفاه و آسایش شهروندان به کار گرفته است و انجام پروژه‌های عمرانی با سرعت بالایی در شهر آبپخش صورت می‌پذیرد.
وی افزود: در ماه‌های گذشته به دلیل اجرای پروژه‌های گازرسانی شهری شاهد حفاری کوچه‌ها و خیابان‌ها در محلات مختلف شهر بوده‌ایم و شهرداری آبپخش در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مردم و کاهش مشکلات ایشان اقدام به لکه‌گیری معابر و خیابان‌های سطح شهر نموده‌ است.
موسوی بیان داشت: شهرداری تمام امکانات را برای تسریع در اجرای طرح لکه‌گیری معابر سطح شهر به کار گرفته است ولی به دلیل سرعت بالای اجرای طرح گازرسانی در سطح شهر  و محدودیت امکانات و تجهیزات قادر به آن نیستیم که به صورت همزمان تمامی کوچه‌ها را لکه‌گیری کنیم ولی با برنامه‌ریزی‌های صورت‌ گرفته به صورت مستمر به لکه‌گیری معابر و خیابان‌های محلات مختلف شهر خواهیم پرداخت.
این مسئول تصریح کرد: به علت ادامه اجرای طرح گازرسانی به نقاط مختلف سطح شهر پروژه آسفالت برخی خیابان‌ها و کوچه‌های سطح شهر را برای جلوگیری از هدررفت منابع مالی به پس از اتمام این طرح موکول کرده‌ایم.
شهردار آبپخش متذکر شد: اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر یکی از اساسی‌ترین خواسته‌های شهروندان از شهرداری است و بر اساس منابع مالی و اولویت‌بندی‌های صورت‌ گرفته به رجرای طرح‌های عمرانی در سطح شهر خواهیم پرداخت.
سید محمود موسوی خاطرنشان ساخت: همانگونه که شورای اسلامی شهر و شهرداری بارها اعلام کرده‌اند بر اساس نیاز‌ و اولویت‌بندی و نیاز بر اساس اجرای عدالت اجتماعی پروژه‌های عمرانی را در نقاط مختلف شهر اجرا خواهیم کرد.
موسوی ضمن اعلام اینکه در نیمه نخست سال 90 قریب به چهل و پنج هزار متر مربع آسفالت در شهر آبپخش انجام شوده است اذعان داشت: شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی زیبایی شهر را مد نظر قرار داده و آسفالت کردن کوچه‌ها و محلات مختلف شهر آبپخش راهی در راستای تحقق این امر است.