پیشرفت عمرانی شهر خواسته شهروندان از شهرداری است
شهردار آبپخش صبح امروز در دیدار با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری آبپخش برنامهریزی خود برای تحقق خواستههای شهروندان که بهبود وضعیت عمرانی است را تدوین کرده و از مسئولان ادارات بخش آبپخش انتظار همکاری داریم.
سید محمود موسوی ابراز داشت: جاده اصلی شهر آبپخش از جادههای پرتردد جنوب کشور است و شهرداری آبپخش به ناچار برای حفظ ایمنی شهروندان در برخی نقاط این مسیر اقدام به نصب موانع نموده است.
وی بر اهمیت رسیدگی بر این جاده شریانی تاکید کرد و افزود: به دلیل عبور تریلرها ، اتوبوسها و ... شاهد فرسودگی خیابان اصلی شهر که با هزینه سنگینی ساخت شده است هستیم و از مسئولین راهوترآبری انتظار داریم شهرداری آبپخش را در ترمیم و روکش آسفالت خیابان اصلی شهر که هزینه هنگفتی به دنبال دارد یاری کنند.
موسوی ادامه داد: ایجاد سه پل عابر پیاده در مسیر خیابان انقلاب برای تسهیل در گذر از عرض خیابان یکی از خواستههای شهروندان است و شهرداری بارها این درخواست را اعلام کرده ولی متاسفانه به آن ترتیب اثر داده نشده است.
این مسئول با بیان ایمکه آبپخش بیشترین ارتباط را با مرکز شهرستان دارد ، تصریح کرد: با تلاش و پیگیری شورای اسلامی شهر آبپخش در سال گذشته شاهد فعالیت یک دستگاه اتوبوس در مسیر آبپخش بودیم که با استقبال بینظیر مردم آبپخش روبرو شد و نیاز به اضافه شدن یک دستگاه اتوبوس دیگر احساس میشود.
سید محمود موسوی ضمن اعلام حضور بالغ بر 300 دانشآموز و دانشجوی آبپخشی در مرکز شهرستان ، افزود:برای گسترش سیستم حمل و نقل عمومی آبپخش پیگیریهای لازم جهت اضافه شدن یک اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی آبپخش را کردهایم و خواهان تسریع در روند اجرای این مساله هستیم.
+ نوشته شده در چهارشنبه سیزدهم مهر ۱۳۹۰ ساعت توسط سعید رضایی
|