صعود شاهین آبپخش به مرحله دوم لیگ دشتستان
تیم فوتبال شاهین - قهرمان لیگ فوتبال آبپخش- که
به عنوان نماینده آبپخش در مسابقات زیرگروه لیگ دشتستان حضور دارد با کسب
دو امتیاز از دو بازی خود موفق شد جواز حضور در مرحله دوم این مسابقات را
کسب کند و در مرحله بعد ، روز پنجشنبه هفته جاری باید به مصاف تیم انقلاب
درودگاه برود.
در دومین مسابقه این تیم که عصر دیروز در ورزشگاه تختی برازجان برگزار شد
این تیم مقابل تیم آبفا برازجان به نتیجه دو بر دو رضایت داد.
برای شاهین در این دیدار اميد صمصامي - مجتبي اندرزگو - محمد
اندرزگو-جليل پورحسيني - احمد رسولي فرد - محمود رسولي فرد- ابراهيم
عدالت پور- عباس نوري(بهرام رزمجو) - رضا رضايي - سيد محسن موسوي - محمد
باقر ظرافت به میدان رفتند.
شاهین در نخستین مسابقه خود مقابل بانک ملی شبانکاره 0-0 مساوی کرده بود.
این تیم در مرحله بعد ، روز پنجشنبه هفته جاری باید به مصاف تیم انقلاب درودگاه برود.