دستگیری عدهای از مخلان نظم و امنیت در آبپخش
رییس کلانتری آبپخش پیش از ظهر امروز در دیدار با رییس شورای اسلامی شهر
آبپخش گفت: کلانتری آبپخش با جدیت تمام فعالیت خود را آغاز نموده و در
راستای افزایش شاخصهای امنیتی بخش آبپخش تلاش میکنیم.
شهرام حامدخواه
اذعان داشت: در چند روز گذشته با تلاشهای فراوان پرسنل کلانتری آبپخش شاهد
دستگیری عدهای از مخلان نظم و امنیت در شهر آبپخش بودهایم و به شهروندان
قول میدهیم از تمام توان برای ارتقاء امنیت شهر و بخش آبپخش بهرهبریم.
وی
افزود: از شهروندان آبپخشی و اهالی روستاهای تابعه انتظار داریم برای
افزایش سطح امنیت بخش با رعایت نکات ایمنی فرصتها را برای افراد سودجو از
بین ببرند.
حامدخواه اظهار داشت: از راکبین موتورسیکلت میخواهیم هنگام
پارک و رهاسازی موتورسیکلت در حاشیه خیابانهای شهر نکات ایمنی را رعایت
نموده و از قفل بودن گردن و درآوردن سویچ موتورسیکلت خویش اطمینان حاصل
نمایند.
این مسئول یادآور شد: همانطور که بارها اعلام کردهایم درصورتی
که راکبین موتورسیکلت نکات امنیتی را رعایت نکنند موتورسیکلت ایشان به
پارکینگ منتقل خواهد شد.
رییس شورای اسلامی شهر آبپخش در ادامه گفت:
امنیت یکی از اساسیترین خواستههای مردم از مسئولین است و نقش نیروی
انتظامی در گسترش سطح ایمنی جوامع غیر قابل انکار است.
مصطفی رضایی
خاطرنشان ساخت: نیروی انتظامی دربرقراری امنیت به عنوان مقوله اصلی جامعه
حرف اول را میزند و ما نیز مدیون تلاشهای شبانه روزی این عزیزان هستیم.
وی
عنوان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری نیروی انتظامی پناهگاه دلهای
خائف و ترسان باید باشد و این گونه است که امروز این مطلب را احساس و
مشاهده میکنیم.
رضایی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر آبپخش برای ارتقاء
امینت در بخش آبپخش تلاشهای فراوانی داشته است و در ماههای اخیر استقرار
پاسگاه روستای بنار آزادگان که از سالهای گذشته بحث آن مطرح بوده است را
به شدت دنبال میکنیم.
این عضو شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: استقرار
پاسگاه انتظامی در این روستا میتواند زمینهساز کاهش محدوده تحت نظارت
کلانتری آبپخش شود و به تبع شاهد گسترش فعالیت کلانتری نیروی انتظامی در
منطقه شود.