شهردار آبپخش از اجرای 13 پروژه عمرانی در آبپخش در نیمه دوم امسال خبر داد.
 سید محمود موسوی شامگاه جمعه در بازدید از طرح‌های در دست اجرای شهرداری آبپخش اظهار داشت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته توسط شورا و شهرداری، آبپخش در آینده نزدیک به کارگاه سازندگی تبدیل می‌شود.
شهردار آبپخش یادآور شد: عمران و آبادانی شهر آبپخش یکی از خواسته‌های اساسی شهروندان است و شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش با تمام توان در راستای تحقق این امر تلاش می‌کنند.
وی افزود: پس از تخصیص اعتبارات به پروژه‌های عمرانی شهر آبپخش آگهی مناقصه اجرای پروژه‌های عمرانی شهر آبپخش منتشر می‌شود و تا پایان آبان‌ماه با تعیین پیمانکاران شاهد تسریع در روند عمران و آبادانی شهر آبپخش خواهیم بود.
موسوی ابراز داشت: پروژه‌های عمرانی بر اساس نیازهای محلات مختلف شهر تعریف شده‌اند و بر اساس رعایت اصل عدالت اجتماعی اجرای پروژه‌های عمرانی در تمامی محلات شهر انجام می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: بر اساس اولویت‌های شهرستان در سال مالی جاری، 13 پروژه عمرانی برای شهرداری آبپخش در نیمه دوم امسال تعریف شده و هم‌اکنون در حال انجام مراحل اداری به منظور تزریق اعتبارات لازم به شهرداری آبپخش هستیم که در روزهای آینده محقق خواهد شد.
شهردار آبپخش اذعان داشت: اعتبارات شهرداری آبپخش در سال جاری 11.4 میلیارد تومان مصوب شده که کمتر از نیازهای شهر است بنابراین با مدیریت منابع و امکانات مالی زمینه اجرای پروژه‌ها به بهترین شکل ممکن را فراهم می‌کنیم.
موسوی افزود: میدان شهید اسماعیلی، میدان آب، آسفالت خیابان خضراء و کارگر شمالی و پارک محله بهرام‌آباد از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی هستند که سال جاری در آبپخش اجرا می شوند.
وی خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال تمام طرح‌های نیمه تمام را به پایان رساندیم و هم‌اکنون طرح‌های جدید و ضروری را به سامان می‌رسانیم.