مسئول کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر آبپخش در جلسه شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته روند اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر آبپخش در حد مطلوب است و از تمام توان برای پیشرفت و توسعه شهر آبپخش استفاده می‌کنیم.
محمد افتخاری اظهار داشت: تمام پروژه‌هایی که در سال 89 در شهر آبپخش انجام شده، پروژه‌های زیربنایی در راستای پیشرفت و توسعه آبپخش بوده و در سال 90 نیز شاهد تکمیل و ادامه زیرساخت‌های شهر آبپخش خواهیم بود.
افتخاری اذعان داشت: شهر آبپخش در سال‌های اخیر در مسیر پیشرفت و توسعه گام برداشته‌ و اجرای پروژه‌های زیربنایی در شهر آبپخش می‌تواند زمینه‌ساز عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهر آبپخش باشد.
وی افزود: آبپخش دومین شهر بزرگ و پرجمعیت دشتستان و از شهرهای مهاجرپذیر شهرستان است و توسعه و آبادانی این شهر با توجه به رشد ساختار جمعیتی این شهر از اهمیت بالایی برخوردار است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: در سال جاری 11.4 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری آبپخش اختصاص یافته و بر اساس اولویت‌های موجود 13 پروژه عمرانی در شهر آبپخش تعریف شده است.
افتخاری خاطرنشان کرد: پروژه ساخت لاین شرقی بلوار انقلاب از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری آبپخش در سال 90 است که به دلیل ترافیک بالای این مسیر و ناظران استانی، شهرستانی و ... این پروژه را از اهمیت خاصی برخوردار کرده‌است.
مسئول کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر آبپخش تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و رایزنی‌های شورای اسلامی شهر بعد از سال‌ها شاهد تشکیل کمیسیون ماده 100 در شهرداری آبپخش هستیم.
وی یادآور شد: هدف از تشکیل کمیسیون ماده 100 در شهرداری آبپخش رسیدگی بر امور ساخت و ساز ساختمان و برخورد با تخلفات ساختمانی است و مصوبات و دستورات این کمیسیون لازم‌الاجرا است.
افتخاری اذعان داشت: در سالی که رهبر معظم انقلاب آنرا به جهاد اقتصادی مزین فرموده‌اند تلاش خود را برای پیشرفت و توسعه عمرانی شهر آبپخش و تحقق خواسته‌های شهروندان عزیز آبپخشی بکار می‌گیریم.