به گزارش پایگاه تخصصی فوتبال آبپخش ، از سری مسابقات مرحله نیمه نهایی فوتبال زیرگروه بزرگسالان دشتستان عصر امروز دو تیم شاهین آبپخش و بهمن چهل زرعی عجم در ورزشگاه تختی برازجان به مصاف هم رفتند تا چهره اولین فینالیست این دوره از رقابت ها مشخص شود.

در این بازی تیم شاهین موفق شد بهمن چهل زرعی را که نماینده شبانکاره بود با نتیجه سه بر صفر شکست دهد و راهی فینال این رقابت ها شود. ضمن اینکه شاهین حضور خود را در مسابقات زیرگروه بزرگسالان استان قطعی کرد.

دیگر بازی این مرحله را روز سه شنبه دو تیم انقلاب درودگاه و آزادگان دهقائد برگزار می کنند تا تکلیف دیگر نماینده دشتستان در مسابقات زیرگروه دشتستان مشخص شود.