برتری پرسپولیس آبپخش مقابل پیروزی برازجان در رده امید
تیم فوتبال پرسپولیس که با تلفیقی از بازیکنان رده جوانان خود و بازیکنان رده امید حاضر در لیگ دسته اول بزرگسالان گام به این میدان گذاشته بود، توانست برتری خود را به خوبی به حریف دیکته کند وبارها موقعیتهای بسیار خوبی را روی دروازه خود ایجاد کرد که در این حملات به دو گل رسید.
تیم پیروزی برازجان نیز در واپسین لحظات بازی یکی از گلهای خورده را جبران کرد تا بازی با حساب دو بر یک به سود سرخپوشان آبپخشی به پایان برسد.
پرسپولیس در دیگر مسابقه خود عصر چهارشنبه در شبانکاره به مصاف استقلال این شهر خواهد رفت.

سرمربی تیم فوتبال امید پرسپولیس آبپخش پس از این بازی با ابراز خوشحالی از کسب برتری در این مسابقه اظهار داشت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و بچهها همه آن چیزی را که از آنها خواسته بودیم در زمین پیاده کردند و میتوانستیم بازی را با اختلاف بیشتری ببریم.
وحید امیری با بیان اینکه نمیخواستیم به بازیکنان خود فشار بیاوریم، ادامه داد: برای رسیدن به عنوان قهرمانی در این دوره از مسابقات حضور یافتهایم و امیدواریم با تلاش بازیکنان، به آنچه مورد نظر داریم دست یابیم.
وی افزود: بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم که توانایی حضور در سطح اول فوتبال استان را دارند و میتوانند در آینده حرفهای بسیاری برای گفتن داشته باشند.
سرمربی تیم امید پرسپولیس اضافه کرد: در فوتبال امروز دنیا سرمایهگذاری روی ردههای پایه به خوبی انجام میشود ولی در کشور ما به این مهم به خوبی پرداخته نشده است.
امیری خاطرنشان ساخت:حضور بازیکنان در قالب تیم های ردههای پایه میتواند در آینده این بازیکنان نقش مهمی داشته باشد و حضور در میادین مختلف تجربه خوبی برای این بازیکنان خواهد بود.
