معاون دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت : جهت ایجاد و استقرار اورژانس شهری در شهر آبپخش مقدمات اولیه صورت گرفته و امیدواریم به زودی شاهد استقرار این پایگاه در شهر آبپخش باشیم.

دکتر یحیی رضائی با اشاره به اهمیت ایجاد پایگاه اورژانس شهری اظهار داشت : این پایگاه مجهز به جدیدترین و پیشرفته ترین امکانات برای درمان بیماران اورژانسی است.
وی ادامه داد : بیماران و مصدومان تصادفات و سوانح در ابتدا به این مرکز مجهز منتقل خواهند شد و در صورتی که نیاز به ادامه درمان داشته باشند پس از هماهنگی فوری با مراکز درمانی در مرکز شهرستان یا استان با استفاده از امکانات و سرویس های پزشکی مجهز فورا به آن مراکز اعزام خواهند شد.
معاون دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود : با توجه به هزینه های بسیار بالای احداث بیمارستان ، در شرایط کنونی امکان احداث بیمارستان در آبپخش وجود ندارد ولی امیدواریم با استقرار اورزانس شهری در شهر آبپخش ، شاهد کاهش تلفات جانی در بین بیماران و مصدومان اورزانسی باشیم.
دکتر رضائی در پایان تصریح کرد : در راستای برطرف کردن نواقص و مشکلات مرکز بهداشتی و درمانی شهید بهشتی آبپخش نیز اقداماتی را انجام داده ایم که امیدواریم به زودی شاهد رفع نواقصات باشیم .

http://blogs.reuters.com/photo/files/2008/01/phone.jpg