يکي از اعضاي تيم فوتبال پيشکسوتان آبپخش از نارضايتي بازيکنان تيم پيشکسوتان آبپخش از اداره تربيت بدني آّبپخش خبر داد.

اين ورزشکار بيان داشت : طبق قانون در سراسر کشور تيم هاي پيشکسوتان اجازه دارند هر هفته دو روز از سالن و زمين هاي ورزشي تربيت بدني استفاده کنند ، که اداره تربيت بدني آبپخش اين حق تيم پيشکسوتان آبپخش را ناديده گرفته است.

اين ورزشکار در ادامه اظهار داشت :  تيم فوتبال پيشکسوتان آبپخش هر هفته روزهاي پنجشنه در زمين چمن تربيت بدني تمرين فوتبال مي کنند که براي هر تايم مبلغ 15000 تومان پرداخت مي کنند.

نماينده تيم پيشکسوتان در ادامه خواستار پيگيري مسئولان براي فراهم کردن آسايش براي تيم فوتبال پيشکسوتان آبپخشي شد.

نماينده تيم فوتبال پيشکسوتان آبپخش گفت: بايد زمينه را فراهم آوريم تا ورزش کردن به صورت يک فرهنگ در بين ميانسالان در آيد و سلامتي جسماني جامعه را به دنبال داشته باشد.