مامورین بهداشتی موظفند بر بهداشت محیط نظارت کنند
پس از برگزاری جلسه شورای بهداشتی بخش و مطرح شدن مسائل مربوط به بهداشت
شهر آبپخش در آن ، صبح امروز رییس شورای اسلامی شهر آبپخش در همین رابطه اظهار داشت: شورای اسلامی شهر کلیه مسائل مطرح در جلسه شورای
بهداشتی و مصوبات این شورا را جهت اجرا به شهرداری ابلاغ کرده ایم.
مصطفی
رضایی عنوان داشت : پیرامون مسائل بهداشتی مربوط به غسال خانه آرامستان
آبپخش شهرداری را موظف کرده ایم برای مسئولان خدماتی و نظافتی غسال خانه
شهر آبپخش لباس های ویژه و بهداشتی و مواد شوینده و استریل کننده جهت
ارتقای بهداشت محیط و حفظ سلامت این افراد تهیه کند.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب کنونی بهداشت محیط در شهر آبپخش گفت: هم اکنون وضع مناسبی را از نظر بهداشتی در سطح شهر شاهد نیستیم و نظارت و کنترل مامورین می تواند نقش بسزائی در این موارد داشته باشد.
رضایی خاطرنشان
کرد : مامور بهداشت محیط را موظف به نظارت بر ایستگاه های تصفیه آب
آشامیدنی و دکه ها و فروشگاه های مواد غذایی و همچنین نظارت بر بهداشت محیط
مطب پزشکان و نحوه جمع آوری و دفع زباله های عفونی شان کرده ایم.
وی
از کلیه اصنافی که با بهداشت جامعه سر و کار دارند خواست تا با رعایت
بهداشت بخش مهمی از سلامت جامعه که بر عهده آنهاست را تامین کنند.
رئیس شورای شهر آبپخش در پایان تصریح کرد : بی شک مردم مهمترین نقش را در بهبود وضعیت بهداشتی شهر خواهند داشت و به همین دلیل از مردم شهر می خواهیم که بهداشت را از خود شروع کنند تا بتونیم شهری تمیز تر و بهداشتی تر داشته باشیم.