پس از برگزاری جلسه شورای بهداشتی بخش و مطرح شدن مسائل مربوط به بهداشت شهر آبپخش در آن ، صبح امروز رییس شورای اسلامی شهر آبپخش در همین رابطه اظهار داشت: شورای اسلامی شهر کلیه مسائل مطرح در جلسه شورای بهداشتی و مصوبات این شورا را جهت اجرا به شهرداری ابلاغ کرده ایم.
مصطفی رضایی عنوان داشت : پیرامون مسائل بهداشتی مربوط به غسال خانه آرامستان آبپخش شهرداری را موظف کرده ایم برای مسئولان خدماتی و نظافتی غسال خانه شهر آبپخش لباس های ویژه و بهداشتی و مواد شوینده و استریل کننده جهت ارتقای بهداشت محیط و حفظ سلامت این افراد تهیه کند.

http://abpakhshi.persiangig.com/%D8%A2%D8%A8%D9%BE%D8%AE%D8%B4/dey89/DSC0632222.jpg

وی با اشاره به وضعیت نامناسب کنونی بهداشت محیط در شهر آبپخش گفت: هم اکنون وضع مناسبی را از نظر بهداشتی در سطح شهر شاهد نیستیم و نظارت و کنترل مامورین می تواند نقش بسزائی در این موارد داشته باشد.
رضایی خاطرنشان کرد : مامور بهداشت محیط را موظف به نظارت بر ایستگاه های تصفیه آب آشامیدنی و دکه ها و فروشگاه های مواد غذایی و همچنین نظارت بر بهداشت محیط مطب پزشکان و نحوه جمع آوری و دفع زباله های عفونی شان کرده ایم.
وی از کلیه اصنافی که با بهداشت جامعه سر و کار دارند خواست تا با رعایت بهداشت بخش مهمی از سلامت جامعه که بر عهده آنهاست را تامین کنند.
رئیس شورای شهر آبپخش در پایان تصریح کرد : بی شک مردم مهمترین نقش را در بهبود وضعیت بهداشتی شهر خواهند داشت و به همین دلیل از مردم شهر می خواهیم که بهداشت را از خود شروع کنند تا بتونیم شهری تمیز تر و بهداشتی تر داشته باشیم.