رییس شورای اسلامی شهر آبپخش شامگاه گذشته در جمع شهروندان آبپخشی و مسافران نوروزی در حاشیه جنگ شادی مردم آبپخش را مردمی با فرهنگ و مهمان نواز خطاب کرد.

رضایی خاطرنشان کرد : از ابتدای نوروز تا کنون قریب به یک میلیون نفر مسافر نوروزی از شهر آبپخش که محور مواصلاتی استان های جنوب کشور می باشد عبور کرده اند و بیش از نیمی از آنان از شهر آبپخش بازدید داشته و تعداد زیادی در ستادهای اسکان مسافران نوروزی اقامت داشته اند و همگی ایشان از مهمان نوازی مردم خونگرم آبپخش رضایت کامل داشته اند که نشانه فرهنگ بالا و تمدن غنی مردم آبپخش است.

وی امنیت شهر در عید نوروز امسال را بسیار عالی دانست و عنوان کرد : پیشرفت و ارتقای امنیت که نتیجه آن رضایت و احساس امنیت شهروندان و به خصوص مسافران نوروزی می باشد نتیجه تلاش شبانه روزی نیروهای کلانتری 15 آبپخش و نیروهای حوزه مقاومت شهید دستغیب آبپخش که از دل مردم برخواسته اند می باشد و وظیفه خود می دانم که از صمیم قلب از تمامی این بزرگواران تشکر به عمل آورم.

مصطفی رضایی گفت : اعلام رضایت بازرسان بهداشت محیط در سطوح استانی و شهرستانی به خاطر زحمات شبانه روزی پرسنل محترم شهرداری و مدیریت توانمند آقای موسوی و همچنین همکاری شهروندان میهمان نواز آبپخشی و مسافرین نوروزی می باشد که در راستای حفظ بهداشت و نظافت محیط کوشا بوده اند.

این مقام مسئول ادامه داد : وظیفه خود می دانم از کلیه ادارات شهر آبپخش که در اجرای دقیق برنامه ریزی های صورت گرفته جهت رفاه حال مسافرین و میهمانان نوروزی شهر آبپخش کوشا بوده اند تقدیر و تشکر کنم.

http://tehranpic.net/download.php?img=510172